maandag 4 maart 2013

Nieuwe materialen !!!!

Wat heb ik me heerlijk kunnen uitleven gisteren met de nieuwe materialen van Eline. Als DT-lid van haar wil je natuurlijk graag laten zien wat je allemaal kunt maken met haar nieuw ontworpen materialen. In dit geval het gescheurde papiertje voor een vierkante kant met de kleine tabs en stempels. En uiteraard het nieuwe papierblok.......allemaal weer zooooooooo leuk. Wat knoopjes, knijpertjes, touwtjes, nietjes ed. is dit het eindresultaat geworden. Morgen zal ik de kaart plaatsen met het gescheurde papiertje voor de rechthoekige kaart. Het zijn echt ideale sets die collectables ! Ik werk ook heel graag met blauwe kleuren, en daarom heb ik ook mijn inzending gedaan bij Mariannedesigndiva's

5 opmerkingen:

  1. leukleukleuk!!
    leuk dat je ons even een voorproefje liet zien :)

    groetjes

    vera

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja deze mallen had ik ook al op mijn verlanglijstje gezet, vind ze erg leuk en dat laat je op dit schattige kaartje ook zien!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi kaartje geworden, ik heb het papiertje ook besteld en ook de collectables! Ze zijn weer TE leuk, dat wil je weer gewoon hebben, ik ben ook heel benieuwd naar je andere kaartje. Groetjes Ingrid http://ingreymo.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oooh, nou... je hebt ons allemaal heel jaloers gemaakt dat jij er al lekker kaartjes mee hebt gemaakt! Of heet dat gewoon geïnspireerd? ;-) HEEL leuk! Ik wil ook, ik wil ook, ik wil ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Stoer en toch heel lief! Het is toch boffen als je als team lid al met de nieuwste spulletjes aan de slag mag gaan, geniet ervan!

    Leuk dat je geïnspireerd bent om aan challenges mee te doen (ik las het bij je vorige berichten) Veel succes!
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen