donderdag 28 maart 2013

cupcake

Al eerder heb ik het gehad over het boek Techno Cozy's, in dit boek stonden het gebreide hoesje met de knoopjes en het gehaakte uiltje om daar je mobiel in te stoppen. Ook deze grijze hoes met de cupcake, bedoeld voor een harddisk of iets derg. in te stoppen. Ik vond het een leuk hoesje maar zo saai. Dus met de lente in mijn kop, ging ik aan het breien in de pastelkleurtjes, het patroontje van de cupcake is ingebreid en de kraaltjes zijn meegebreid (techniek staat op een duidelijke, eenvoudige manier in het boek uitgelegd). Toen het klaar was, heb ik er een lintje door geregen om er een leuk buideltje van de maken, romantisch kantje er op  vast gezet, en zie hoe je met deze 2 laatste simpele handelingen een voorbeeld heeeeeeel anders er uit kan laten zien. Stop er wat lavendel in en je hebt een leuk geurzakje.

2 opmerkingen:

  1. Wat een gezellige variant er op zeg! De kleurtjes maken het een stuk vrolijker en dat je er nu een bedelzakje van hebt gemaakt, maakt hem ook heel schattig. Leuk effect ook met de kraaltjes er op!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. He, je wordt nog een professional met breien! Mooi gemaakt en schattige kleurtjes, die kraaltjes geven net even de finishing touch.

    BeantwoordenVerwijderen