zaterdag 2 februari 2013

vlechtwerk


Dit keer geen grote strik, maar uiteraard wel lint (en een mini-strikje ), knoopjes en een bedeltje. Ik heb 2 bijpassende dessinpapiertjes bij elkaar gezocht, en in reepjes gesneden, de ene heb ik gemat met een zalmrose kleur karton (de kleur die in de label terug komt) en de andere verder niets meegedaan. In de hoek een matje gevlochten, op de kaart geplakt, en zie wat een leuk resultaat je krijgt. Label erop en verder afwerken met tekststempel. Lijkt een snelle kaart, maar dat valt nog best tegen omdat je de stroken toch netjes recht wilt hebben en nog moet matten met het zalmrose karton.

2 opmerkingen:

  1. Heel effectvol en erg leuk! Mooie kleuren ook.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook al ben ik nog lang niet uitgekeken op je mooie strikken, vind ik deze kaart toch ook super! Ik zie dat je zelfs met een dubbele laag hebt gevlochten, heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen