dinsdag 28 augustus 2012

nog meer kerstpost

Ik verslaafd aan de nieuwe materialen van Marianne Design, van Eline Pellinkhof..........welnee, het lijkt maar zo :-) Die uiltjes hebben echt een enorm hoog aantrekkingsgehalte, ook deze stempel is zo leuk! Gecombineerd met de postzegels van het knipvel (met een prikpen uit prikken of met een radeerwieltjes er langs gaan geeft een "echt"postzegel effect) en natuurlijk mag het scandinavische hart niet ontbreken. Hebben jullie de handigheid al door hoe je het hart in elkaar zet ?.....een paar keer doen en het gaat vanzelf!!

9 opmerkingen:

  1. Ik ben ook schuldig aan de verslaafdheid. Deze is ook weer erg leuk Helga! De uiltjes, het postcard papier en de postzegels zijn echt super he!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Helga

    Wát een schatje is dit!
    Leuk je te hebben gesproken gisteren...

    Hartelijke groetjes van Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb vandaag het hart ook gekocht maar nog niet mee bezig geweest maar bij jou kan ik er al inspiratie genoeg voor vinden, leuk!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuk kaartje! Ben nu helemaal blij na de uitleg van gisteren over de hartjesmal bij de make en take. Heb zin om ermee aan de slag te gaan!
    Wordt gelijk volger van je hoor!
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Welkom Elly,

      Ik ben blij dat je gisteren inspiratie bij ons hebt opgedaan! Veel succes ermee.

      groetjes Helga

      Verwijderen
  5. Hallo Helga,
    Het zijn SCHATTIGE uiltjes op je kerstkaarten en bedankt voor de tip met de prikpen ☺☺☺.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schattige kerstkaartjes.
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh, oh, oh, wat zijn ze leuk!!! (en dan bedoel ik niet alleen die schattige uiltjes, maar vooral je kaarten!)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hier zit nog een verslaafde... Ik heb gisteravond ook kaarten gemaakt met die super schattige uiltjes en dat ontzettend frisse papier. Dankzijn jouw uitleg bij Kippers was het hart geen probleem.
    Jouw kaarten zijn echt een inspiratie. Leuk hoor! En die prikpen... dat ik daar zelf niet aan gedacht heb.

    BeantwoordenVerwijderen